Klantenservice

Prijzen

Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

Bestellen & betalen

Brikkon bestellen doe je door deze eenvoudige stappen te doorlopen:

  1. Als je jouw Brikkon hebt uitgekozen plaats je deze in de winkelwagen door op de knop ‘in winkelwagen’ te klikken. Op deze manier vul je je winkelwagen met alle Brikkons die je leuk vindt
  2. Als je klaar bent met winkelen, ga je naar je winkelwagen via het icoon rechts bovenaan de pagina
  3. In de winkelwagen kun je je bestelling nog aanpassen en vul je je gegevens in. Je kunt het aantal te bestellen artikelen veranderen en je haalt eenvoudig artikelen uit je wagentje door op het kruisje te klikken. Heb je een kortingscode? Gebruik deze door de code bij ‘actie codes’ in te vullen en vervolgens op ‘ok te klikken.
  4. Vervolg je bestelproces bij ‘stap 1: account’. Heb je al een account bij Brikkon, dan kun je je gegevens oproepen via de knop 'Inloggen' en je bestelling nog sneller afronden. Heb je nog geen account, dan vul je je gegevens eronder in. Het aanmaken van een account is niet nodig voor het plaatsen van een bestelling, maar biedt wel vele voordelen. Zo gaat het bestellen de volgende keer een stuk sneller en kun je op elk gewenst moment je bestelgeschiedenis inzien.
  5. Kies vervolgens je verzendmethode. We versturen alle bestellingen binnen Nederland gratis met PostNL. Lees hieronder meer over de verzending.
  6. Controleer je gegevens en bestelling nog éénmaal en vergeet niet akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden.
  7. Kies nu je betaalmethode. Op Brikkon.nl en Brikkon.com kun je veilig en eenvoudig betalen met iDeal, PayPal en creditcard. Zodra je je betaalmethode kiest, wordt je geleid naar de betaalpagina en kun je je bestelling afrekenen.
  8. Nadat je hebt afgerekend, keer je altijd terug naar de webshop. Daarnaast ontvang je de orderbevestiging en factuur of betaalbevestiging via e-mail. Bewaar deze e-mail goed, want met het ordernummer kunnen we je snel helpen als je vragen hebt. Bovendien is de factuur ook je garantiebewijs.

Betaalmethoden

Je kunt gebruik maken van de volgende betaalmethoden:

iDEAL
Met iDEAL betaal je gemakkelijk en snel via jouw eigen bank. Met betalen via iDEAL kom je in een beveiligde bankomgeving terecht voor het afronden van de betaling. Zo kun je de transactie veilig afronden. Betalen met iDEAL is altijd gratis

Creditcard
Ook bieden wij je de mogelijkheid om de betaling te voldoen met door middel van creditcardbetaling. Kies in de winkelwagen voor Credit card en voer je creditcardgegevens in. Betalen is mogelijk met Visa, Mastercard, American Express, CartaSi en Cartes Bancaires. Als alle gegevens juist zijn ingevuld kun je de betaling voldoen door je betaling te bevestigen. Betalen met creditcard is altijd gratis.

PayPal
Met PayPal betaal je snel en gemakkelijk online. Jouw PayPal account zit gekoppeld aan jouw rekeningnummer en door middel van in te loggen kun je gemakkelijk jouw betaling voldoen. Heb je nog geen PayPal account? Dan kun je die direct aanmaken. Betalen met PayPal is altijd gratis.

Klarna - achteraf betalen
Met de betaalmethode Klarna kan je een bestelling plaatsen en hoef je pas te betalen zodra je de producten hebt ontvangen. Wanneer je order door Klarna wordt goedgekeurd ontvang je van Klarna de factuur met een betaaltermijn van 14 dagen. Het betalen via Klarna is gratis.

Bancontact
Als je een bankrekening in België hebt, kan je met Bancontact online betalen met behulp van je eigen pincode. De veiligheid en de betrouwbaarheid van je betaling zijn hierbij absoluut gegarandeerd. Online betalen met Bancontact is gratis

Thuiswinkel waarborg

We zijn een vertrouwde webshop het een Certificaat Thuiswinkel Waarborg.

  

Algemene voorwaarden

Onze algemene voorwaarden kun je hier bekijken.

Verzending

Heb je je bestelling op werkdagen voor 16.00 uur gedaan, dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden met PostNL. Als je bestelt op vrijdag na 16.00 uur of in het weekend, dan wordt je bestelling maandag verzonden. Als je bestelling is verzonden, ontvang je van ons een track&trace nummer op je opgegeven e-mailadres.

Bestel je één of twee producten, dan past je bestelling meestal in een 'normale' brievenbus (26 x 3 cm). De postbode kan je bestelling dan dus altijd bezorgen, ook als je even niet thuis bent. Als meer producten of hele grote producten zoals de stad bestelt, wordt je bestelling als pakket met PostNL verstuurt. Als je niet thuis bent probeert PostNL het pakket eerst te bezorgen bij de buren. Lukt dit niet, dan laten ze een bericht voor je achter. PostNL komt dan de volgende werkdag nogmaals langs met je pakket. Lukt het ook de tweede keer niet om je pakket te bezorgen? Dan bewaren ze het voor je op een PostNL-locatie bij jou in de buurt. Je hebt dan twee weken de tijd om het pakket op te halen. Daarna stuurt PostNL het terug naar ons.

De verzendkosten zijn:

  • binnen Nederland: gratis!
  • naar België en Duitsland: gratis, bij bestellingen boven de 10 euro.
  • naar Verenigd Koninkrijk of Luxemburg: 3 euro, bij bestellingen boven de 10 euro. 
  • naar Frankrijk, Italië, Oostenrijk en Denemarken: 6 euro, bij bestellingen boven de 10 euro.
  • naar de rest van de EU: 10 euro, bij bestellingen boven de 10 euro.
  • naar de rest van Europa (non EU): 21 euro.
  • USA: via UPS, 32 euro.

  

  

Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Naast bovengenoemde wettelijke garantie bieden wij ook altijd 1 jaar garantie op de producten. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Klachten

Heb je een klacht over je Brikkon of over onze dienstverlening? Stuur dan een mailtje naar leon@brikkon.nl. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag of aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform

Retourneren

Ben je niet tevreden met je Brikkon? Dan heb je het recht de overeenkomst binnen 30 dagen na ontvangst, zonder opgaaf van reden te herroepen. Om gebruik te maken van dit recht, moet je ons op de hoogte stellen, door binnen het termijn van 30 dagen, een e-mail te sturen aan leon@brikkon.nl. Je kunt gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar dat hoeft niet. Je hebt nadat je ons op de hoogte hebt gesteld van je ‘herroeping’ nogmaals 14 dagen de tijd om het product naar ons retour te sturen. Stuur je producten terug naar het volgende adres:
Coöperatie Brikkon U.A.
Heemraadsplein 8B
3023 BC Rotterdam

Stuur een kopie van de factuur of leverbon mee, zodat wij weten van wie de retourzending afkomstig is.

Binnen 14 dagen je geld terug
Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt, dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. De kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor je eigen rekening. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht zal het product met alle geleverde toebehoren, ongebruikt en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden. Je bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Vragen?

Stuur een mailtje naar info@brikkon.nl of bel 088-0909320. Kijk voor meer informatie op de pagina contact.


Winkelwagen 0 Winkelwagen

Geen producten

Gratis Verzenden
0,00 € BTW
0,00 € Totaal

Afrekenen